Află cum poți accesa simplu și rapid serviciile medicale necesare!

Asigurarea ta de sănătate preia costurile serviciilor medicale atunci când apar situații neprevăzute.

Este important ca în astfel de momente, să ai la îndemână soluții care să nu pună presiune financiară asupra bugetului personal sau al familiei.

În funcție de cum îți este la îndemână, poți alege oricare dintre cele 3 metode de accesare a serviciilor medicale acoperite de asigurarea ta de sănătate SIGNAL IDUNA.

ico

Decontarea Directă

Mergi în oricare dintre cele 1.400 de clinici, spitale și laboratoare medicale partenere din rețeaua Mediqa Net și beneficiezi de servicii medicale fără să ai grija costurilor. Ne transmiți care este furnizorul și serviciul medical de care ai nevoie și noi luăm legătura cu acesta pentru plata prin decontare directă.

Poți face programarea direct prin aplicația Signal Care Assistant sau apelând Call Center-ul SIGNAL IDUNA, disponibil 24/7, la numărul de telefon dedicat 021.9910.

ico

Rambursarea

Poți achita și tu serviciile medicale la orice furnizor medical din România și apoi îți recuperezi costurile prin serviciul de rambursare, conform condițiilor contractuale. E important să ne trimiți documentele medicale și de plată valide și complete în maximum 30 de zile, prin aplicația Signal Care Assistant sau utilizând pagina Notificare daună.

Descoperă lista și documentele utile.

ico

Cardul Easy Pay

Iar dacă vrei să beneficiezi de un serviciu medical acoperit de polița ta de asigurare privată de sănătate SIGNAL IDUNA în orice unitate medicală din România, fără să plătești din fondurile proprii, ai la dispoziție cardul Easy Pay.

Trebuie doar să soliciți în avans, cu minimum 2 zile lucrătoare înainte de data și ora programării, contravaloarea serviciilor medicale necesare, apelând serviciul Call Center 24/7, la numărul de telefon 021/.9910.

Ulterior, ne vei transmite documentele medicale valide și complete pentru serviciile efectuate.

Descoperă lista și documentele utile.

De reținut!

Este important ca înainte de accesarea unor servicii medicale să verifici acoperirile înscrise în polița ta de asigurare de sănătate SIGNAL IDUNA.

Asigură-te că urmezi pașii corecți pentru accesarea serviciilor medicale acoperite de asigurarea ta de sănătate SIGNAL IDUNA

Decontare directă

Rambursarea

Ai o problemă
de sănătate?
Te programezi
la orice furnizor medical
din România
Beneficiezi de serviciile
medicale necesare
Ești sănătos!
Transmiți documentele medicale și soliciți rambursarea sumei achitate

Pentru dosarul de rambursare e important să ne trimiți documente medicale și de plată valide. Am pus aici o listă cu documentele și informațiile pe care trebuie să le conțină.

Documente utile:

Scrisoare medicală - în cazul în care documentele medicale justificative nu specifică clar motivele medicale ale recomandărilor medicului curant în urma consultului efectuat de către asigurat, se va completa formularul scrisoare medicală.

Raport anamneză - în cazul în care informațiile medicale din cadrul documentelor medicale justificative nu sunt suficiente pentru luarea unei decizii cu privire la necesitatea medicală a asiguratului, se va completa formularul raport anamneză.

Raport financiar - în cazul în care dovada de plată sau informaţiile financiare nu sunt suficiente pentru luarea unei decizii, se va completa formularul raport financiar.

Cardul Easy Pay

Ai o problemă
de sănătate?
Te programezi
la orice furnizor medical
din România
Suni în Call Center verifici acoperirea
și preautorizezi serviciul medical
Primești banii pe cardul Easy Pay
Beneficiezi de serviciile
medicale necesare
Plătești cu cardul Easy Pay
Transmiți documentele medicale
Ești sănătos!

Am pus aici o listă cu documentele și informațiile pe care trebuie să le conțină.

Documente utile:

Scrisoare medicală - în cazul în care documentele medicale justificative nu specifică clar motivele medicale ale recomandărilor medicului curant în urma consultului efectuat de către asigurat, se va completa formularul scrisoare medicală.

Raport financiar - în cazul în care dovada de plată sau informaţiile financiare nu sunt suficiente pentru luarea unei decizii, se va completa formularul raport financiar.

Compară avantajele fiecărei metode de accesare a banilor pentru plata serviciilor medicale acoperite de asigurările de sănătate SIGNAL IDUNA.

Ce faci tu
Pasul 1
Pasul 2
Pasul 3
Pasul 4
Decontare directă
ico
Pasul 1
Îți faci programare la unul dintre cei peste 1200 de furnizori din rețeaua Mediqa Net - direct, prin aplicația Signal Care Assistant sau prin Call Center
Pasul 2
Autorizezi serviciile medicale necesare solicitate cu minimun 24 de ore înainte, prin intermediul aplicației Signal Care Assistant sau prin Call Center
Rambursare
ico
Pasul 1
Îți faci programare la orice furnizor medical din România
Pasul 2
În urma serviciilor medicale efectuate trebuie să transmiți către SIGNAL IDUNA documentele medicale și de plată valide și complete
Card Easy Pay
ico
Pasul 1
Activezi cardul Easy Pay cu minimum 3 zile lucrătoare înainte de efectuarea programării
Pasul 2
Îți faci programare la orice furnizor medical din România direct sau prin Call Center
Pasul 3
Soliciți plata în avans pe cardul Easy Pay pentru serviciile medicale necesare solicitate, prin intermediul aplicației Signal Care Assistant sau prin Call Center cu minimum 2 zile lucrătoare înainte
Pasul 4
În urma serviciilor medicale efectuate trebuie să transmiți către SIGNAL IDUNA documentele medicale și de plată valide și complete
Ce face SIGNAL IDUNA
Pasul 1
Pasul 2
Pasul 3
Decontare directă
ico
Pasul 1
În urma serviciului medical efectuat, ia legătura furnizorul medical ales de tine și achită contravaloarea acestuia.
Rambursare
ico
Pasul 1
Analizează dosarul de rambursare transmis și validează acoperirile serviciilor medicale conform poliței de asigurare deținute
Pasul 2
Transferă asiguratului suma aferentă costului serviciilor medicale efectuate conform poliței de asigurare deținute
Card Easy Pay
ico
Pasul 1
Transferă pe cardul tău Easy Pay suma aferentă costului serviciilor medicale solicitate
Pasul 2
Analizează documentele medicale și de plată transmise și revalidează acoperirile serviciilor medicale conform poliței de asigurare deținute
Descarcă aplicația
Signal Care Assistant
cumpără direct asigurarea dorită și gestionează rapid serviciile și beneficiile oferite.